[D]
Kolik je v řádku [G]not 
a kolik [A]nad linkou být smí, 
[D]  kolik je dětskejch [G]úst 
co zamkneš [A]pralinkou, kdož ví 
[D]  a proč je táto [G]v abecedě 
[A]před el ká, 
[D] a řekni táto, ale [G]vážně, 
byla [A]popelka?
 
Proč si [D]dívky [G]rády hrajou [A]na velký? 
A pak [D]pláčou [G]jako malý [A]popelky? 
Popel [G]krásy, hrášek [A]touhy není [D]lék, 
přitom [G]schází jeden [A]pouhý [D]oříšek. 

Lala [G]lá la lala,
[A]Lála lala, 
[D]lá lala,
[G]lála lala,
[A7]lalalala[D]lá. 

Kolik je písku [G]na poušti a kolik [A]pouští vede cest, 
[D] když éro zemi [G]opouští co všechno se[A]bou musí nést, 
[D] může se táto [G]malý změnit [A]ve velký, 
a [D]řekni táto jsou [G]teď ještě [A]popelky? 

Je to [D]krásný [G]hrát si věčně [A/E]s otázkou, [A]
je [D]krásný [G]běžet dál i [A]za láskou.
Věčně [G]ptát se, běžet [A/E]světem, [A]řeknu [D]vám, 
proto [G]fandím dětem [A/E]a všem [A]pope[D]lkám.

Lala [G]lá la lala,
[A]Lála lala, 
[D]lá lala,
[G]lála lala,
[A7]lalalala[D]lá.