Dysgrafik

Xindl X
Jsem [Ami]dysgrafik a dyslektik,
jsem dysgrafik-fik a dyslektik,
jsem dysgrafik a dyslektik, tik tik tik tik tik tik tik tik.

Jsem [Ami]dysgrafik a dyslektik.
[Dmi]V srdci mám žár a v oku mám tik,
a [G7]na plicích vodu a v [F]rukou mám třes.
A v [Ami]duši mám blues a [Dmi]chtěl bych hrát [E]jazz
a [Ami]místo toho hraju jenom ping-pong.
A [Dmi]stejně si připadám jako [F]king-kong,
protože jsem [G7]dysgrafik a [F]asociál
a [Ami]je mi jedno, co bude [D]dál, co bude [Ami]dál.
[G]   [C]   [Dmi]   [E7]
Jenže [Ami]pro takový jako já tu není místo, protože [Dmi]tu chceme mít čisto
a nesto[Ami]jíme o nikoho, kdo nám bude podkopávat náš systém [Dmi]jistot.
Nemáme zájem o [Ami]asociály a dysgrafiky, udě[Dmi]láme fiky- fiky a s pomocí genetiky
nebo [Ami]malou operací s trepanací přetvoříme popu[Dmi]laci.
Budeme všichni [Ami]stejný, stejně nadějný, budeme mít stejný [Dmi]síly zpět k vyššímu cíli,
zavede[Ami]me nový spotřebitelský soutěže,
nasadí[Dmi]me si nový otěže,
mákneme si u [Ami]těžební věže, nahradíme stroje, budeme [Dmi]makat vestoje i vleže.
Udělí[Ami]me si hafo řádů za úctu ú[Dmi]řadům, tenhle systém nebude mít [Ami]vadu.
[G]   [C]   [Dmi]     [E7]
Jenže já jsem [Ami]dysgrafik a dyslektik.
[Dmi]V srdci mám žár a v oku mám tik,
a [G7]na plicích vodu a v [F]rukou mám třes.
A v [Ami]duši mám blues a [Dmi]chtěl bych hrát [E]jazz
a [Ami]místo toho hraju jenom ping-pong.
A [Dmi]stejně si připadám jako [F]king-kong,
protože jsem [G7]dysgrafik a [F]asociál
a [Ami]je mi jedno, co bude [D]dál, co bude [Ami]dál.
[G]   [C]   [Dmi]     [E7]
[Ami]  I přestože mě nemáš v lásce, cejtim, jak [Dmi]tvoje rybářský vlasce
táhnou mě k [Ami]hladině vyššího poznání. 
I když je to k [Dmi]pos*ání,chápu, že ty tím plníš svoje [Ami]poslání.
I když mě to leká, vím, že ze mě [Dmi]uděláš lepšího člověka.
Že mě zařa[Ami]díš do programu, že mi nahradíš tátu, že mi [Dmi]nahradíš mámu.
Vezmeš [Ami]mě na párty a tam karty na stůl vy[Dmi]ložíš,
řekneš mi, [Ami]že když chci do tvý party, musím se [Dmi]stát partiovým zbožím.
Řekneš mi, [Am]iže v zájmu recyklace musíme se [Dmi]vracet k hodnotám minulý generace
a [Ami]nakonec v rámci team-buildingu všichni [Dmi]společně hodíme ručníky [Ami]do ringu.
[G]   [C]   [Dmi]     [E7]
Jenže já jsem [Ami]dysgrafik a dyslektik.
[Dmi]V srdci mám žár a v oku mám tik,
a [G7]na plicích vodu a v [F]rukou mám třes.
A v [Ami]duši mám blues a [Dmi]chtěl bych hrát [E]jazz
a [Ami]místo toho hraju jenom ping-pong.
A [Dmi]stejně si připadám jako [F]obrovskej... opičák,
protože jsem [G7]dysgrafik a [F]asociál
a [Ami]je mi jedno, co bude [D]dál, co bude [Ami]dál.
[G]   [C]   [Dmi]     [E7]
Co bude [Ami]dál?
Až mi to [F]zarazíš?
Co bude [Ami]dál,
až mý vzdušný zámky [E]zboříš?[G]   [C]   [Dmi] 
Co bude [Ami]dál,
až mi [F]odpustíš
a až [Ami]mě k obrazu svýmu znova [E]stvoříš?
[G]   [C]  [Dmi]   [E]  
A já už nebudu [Ami]dysgrafik a dyslektik,
budu[Dmi] trsat na disco a budu šik
a budu [G]shopovat za dis[F]kontní ceny.
Budu mít [Ami]fajnový geny a [Dmi]život beze [E]změny
a [Ami]postavím si dům z tvárnic Ytong
a [F]budu si připadat jako king-kong,
neboť budu [C]diskrétní a asexuál
a [E]spokojím se s tím, co dům [Ami]dal.
[E]   [Ami]